Oynaması Ücretsiz GENSHIN IMPACT Sadece İki Haftada 100 Milyon Dolar Hasılat Elde Etti

Oynaması Ücretsiz GENSHIN IMPACT Sadece İki Haftada 100 Milyon Dolar Hasılat Elde Etti
Bu Yazıyı Puanlayın

Oynaması ücretsiz Genshin Impact, Eylül sonunda piyasaya sürülmesinden bu yana iki haftadan kısa bir süre içinde 100 milyon doların üzerinde hasılat elde etti.

Niko Partners’ın kıdemli analisti Daniel Ahmad’a göre, oynaması ücretsiz olmasına rağmen, açık dünya oyununun “Çinli bir geliştiriciden orijinal bir IP için şimdiye kadarki en başarılı lansman” olduğu düşünülüyor. Çin, Kore ABD ve Japonya’daki özel başarıya dikkat çekiyor.

Ahmad, “[Oyun endüstrisi analistleri] Sensor Tower’ın verilerine göre, oyun ilk haftasında iOS’ta dünya çapında en yüksek hasılat yapan 2. oyun oldu,” diye ekledi

Ahmad, “Genshin Impact, birden fazla platformda ölçeklendirilmiş temel bir açık dünya RPG deneyimi sunmayı başardı,” dedi. “Erişilebilir (F2P / Çoklu Platform), Sürükleyici (Açık Dünya / Derin oyun mekaniği) ve kaliteye (Grafikler / Hikaye) odaklanıyor. Etkileşim, para kazanmayı teşvik ediyor.”

Oyunun bütçesinin yaklaşık 100 milyon dolar olduğu düşünüldüğünde, bu, geliştirici miHoYo’nun geliştirme maliyetlerini sadece 12 günde telafi ettiği anlamına geliyor.

ICYMI, Genshin Impact, Kasım ayında hata düzeltmeleri ve yaşam kalitesi iyileştirmeleriyle küçük bir güncelleme alıyor ve Aralık ayında yeni bir bölge ekleyen daha büyük bir güncelleme alıyor.

11 Kasımda Beklenen güncellemede ise canavarlar, küçük hayvanlar ve bitkiler için bir ansiklopedi alacağız. hazine sandıklarını takip etmeye yardımcı olan bir araç, yiyecek menüsünü açmadan iyileşme yeteneği ve sizi yanlışlıkla değerli eşyaları satmaktan veya ekipmanı yükseltmek için kullanmaktan alıkoyan bir ekipman kilidi.

Gelişmelerle birlikte olmaya devam edeceğiz. hepinize İyi Oyunlar Diliyorum

Hüseyin sarı

Sarımtırak

Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments